Ferien er endelig her! Hvis noen hadde sett meg de to siste dagene ville de nok lure på hva jeg la i endelig! Fra tidlig morgen til seine kveld(hvitevarene blei flyttet fra kjøkkenet til soverommet klokka 01.00) går det i riving, snekring, bæring osv. Det er så sykt gøy! Hvis noen tror jeg nå er ironisk så kjenner de meg ikke godt nok. I går fikk stua nytt gulv, i dag soverommet, i morra kjøkkenet og gangen, på fredag rommet til Anders, etter det er det maling og listing som gjenstår + diverse småting. Litt kjipt at alt som jeg har gleda meg til i over et 1/2 år er ferdig på ei uke!

Målet er at det hele skal bli opp i mot resultatet fra forrige opp-pussing. Du lurer kanskje hvorfor jeg ikke skriver oppussing? Kvaliteten skal opp, alle materialene må bæres opp til fjerde. Og inniblant alt det kjekke er det noe jeg ikke liker, nemlig pussing, men når det er opp-pussing så får det gå! Bilder kommer etterhvert…